LISA Contributie - Voorbereiding facturatie

Voordat een vereniging kan beginnen met het versturen van de facturen moet er natuurlijk voor gezorgd worden dat alle juiste abonnementen en bedragen zijn gekoppeld aan de leden. Eventuele kortingen en toeslagen moeten van tevoren ingesteld worden. Dit wordt behandeld met de checklist die aan het begin van het seizoen door ons goedgekeurd moet worden. Klik hier voor een hulpartikel over de checklist.


Inrichting PDF 

De PDF van de factuur kan helemaal naar wens van de vereniging worden ingesteld. Normaal gesproken kijken we samen met de penningmeester altijd even of de PDF nog up-to-date is en of er eventueel dingen nog gewijzigd moeten worden.

We zetten meestal de onderstaande standaard tekst op de incasso PDF:

Dit bedrag zal omstreeks [verwerkingsdatum] via een automatische incasso van rekening [rekeningnummer] worden afgeschreven.

De incasso vindt plaats via de incassorekening van [clubnaam] van Mollie ("Stichting Mollie Payments"):

Incassant ID: NL08ZZZ502057730000

IBAN: NL44 ABNA 0428 0639 69

Machtigingskenmerk = lidnummer ([lidID])

Voor een algehele handleiding van het onderdeel PDF onderhoud, klik hier en vervolgens hoofdstuk ''Onderhoud Sjablonen (PDF-onderhoud)''.