Over LISA

LISA staat voor Leden Informatie Systeem Almere en levert aan meer dan 300 hockeyclubs het ledeninformatiesysteem LISA. Voor praktisch alle vrijwilligers, leden en betrokkenen zijn er instrumenten die ervoor zorgen dat er veel tijd kan worden bespaard en het vrijwilligerswerk een stuk leuker wordt.

LISA bestaat (bij de totaalversie) uit een verenigingswebsite die leden toegang geeft tot de meest recente informatie. Leden krijgen hiervoor een toegangscode bestaande uit een lidnummer en een wachtwoord. Ook alle vrijwilligers krijgen een toegangscode om in te loggen op de website.

De website wordt door de LISA-gebruikers onderhouden, dit zijn meestal de commissieleden. Deze LISA-gebruikers krijgen hiervoor toegang tot LISA zelf met een aparte toegangscode: een gebruikersnaam en een wachtwoord.

Een LISA-gebruiker heeft dus twee toegangscodes: één voor de website en één voor het beheer van de gegevens.

LISA is één centrale database waarin alle gegevens van een vereniging zijn opgeslagen. Elk gegeven ligt maar één keer vast. Hierdoor werkt iedereen met dezelfde gegevens en ontstaan er geen misverstanden over wat de werkelijkheid is.

LISA is opgesplitst in een aantal modules. Onder andere een sportmodule, clubbeheermodule, sponsormodule etc. Deze zijn alleen toegankelijk als u een autorisatie heeft voor die modules. Heeft u autorisatie voor één (of meer) modules dan bent u ook de (mede)beheerder van die gegevens.

Iedereen die toegang heeft tot LISA kan de algemene gegevens zoals een adres, een telefoonnummer van een lid of de agenda, het organisatieschema etc. zien.
De ledenadministratie is de enige die nieuwe leden/vrijwilligers kan toevoegen, wijzigen en verwijderen.

De beheerder geeft u de toegangscode voor LISA-beheer. Heeft u vragen over LISA of bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u bij de beheerder terecht. De beheerder is iemand van uw eigen vereniging.

Indien u hulp nodig heeft of contact met ons wilt zoeken kijk dan op www.lisa.club en dan het onderdeel 'Contact', ons support is op werkdagen van 09:00 -22:00 uur bereikbaar en buiten kantooruren op standby basis.