Onder 'Secretariaat - Bijzondere leden' geeft u de bijzondere leden aan.
U voert eerst de soorten bijzondere leden in, bijvoorbeeld ere-leden, leden van verdiensten etc.
Dit doet u onder het tabblad 'Soort toevoegen':
Wanneer alle velden zijn ingevuld klikt u op 'Toevoegen' om de groep aan te maken.
Vervolgens voegt u de bijzondere leden toe door een persoon uit de database te selecteren:
De gegevens, minimaal de naam, moeten dus al in de database staan. De bijzondere leden zijn de enige leden die u in de database laat staan indien ze overleden zijn.
U laat dan alleen de naam en geboortedatum ingevuld staan, alle correspondentiegegevens zoals adres, e-mailadres, telefoonnummer haalt u weg.
NB: Bij een bijzonder lid legt u alleen een jaartal vast, wilt u dit jaartal wijzigen dan verwijderd u het bijzonder lid en voegt deze opnieuw toe.
Via de optie 'bijzondere leden' kunt u ook specifieke groepen aanmaken voor diensten en groepen welke je uit wilt sluiten van het draaien van diensten.
U dient een bijzondere ledengroep met de instelling 'Diensten' te geven, deze groepen kunt u specifiek selecteren bij het inplannen van diensten. Geeft u een groep de instelling 'geen diensten', dan worden de personen in deze groep verborgen gehouden bij het inplannen van diensten. U heeft overigens altijd de keuze om de groep wel zichtbaar te maken.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.